Німецькі вчені заявили, що вживання спиртних напоїв може викликати страшну хворобу – рак. Вони вважають, що навіть пиво, яке виробники пропагують, як слабоалкогольний напій, призводить до плачевного результату.
Детально проаналізувавши статистичні дані вчені з’ясували, що кожен 30 випадок захворювання на рак виникає від алкоголізму.
Через систематичне надмірне вживання алкогольних напоїв страждає організм людини. Найперше руйнується стравохід, ротова порожнина, шлунок, серце, та інші органи.
Коли людина систематично випиває більше 50 г будь-якого алкогольного напою, то ризик отримати злоякісну пухлину горла або стравоходу збільшується в 3 рази, заявляють експерти. А при збільшенні дози, набагато збільшується і ризик захворювання.
Крім цього, пиво може викликати хронічний алкоголізм. Як відомо, алкоголізм – це хворобливий потяг до алкоголю, це різновид наркоманії. Перемогти його самотужки дуже важко.
Тому медики рекомендують дотримуватися таких доз: жінкам – не більше 0,3 л пива в день, а чоловікам – не більше 0,6 л.
Фото: nnm.ru
_____
Популярное в мире после университетское образование mba отныне в Украине. Можно качественно повысить уровень квалификации с помощью бизнес-образования и бизнес школ.