Дослідження: подача страви змінює наше враження про її смак і якість

7 вересня 2015 | Автор: Арсен

go here Техніка подачі стравиУ ході нового дослідження з’ясувалося, що в наш час відвідувачам ресторанів і кафе набагато важливіший антураж, супроводжуючий блюдо, історія його створення, ніж сама страва як така.

http://oceanadesigns.net/wp-json/oembed/1.0/embed?url=http://oceanadesigns.net/envira/arctic-green/ В останні роки відбулося помітне зрушення в ресторанному бізнесі. Безліч кулінарних реаліті-шоу на телебаченні призвело до зростання популярності шеф-кухарів і кулінарних експертів. Кухарям подобається бути в центрі уваги так само, як і гостям подобається, коли їх обслуговують по вищому класу.

Але чи не стала вся ця химерність і урочистість важливішою, ніж сама їжа? Фахівці, що проводили в Гонконзі дослідження на цю тему, вважають, що стала.

Спеціалісти маркетингової компанії «CatchOn» з’ясували, що відвідувачі ресторанів схильні вважати ту чи іншу страву більш смачною, якщо вона подана шеф-кухарем. При цьому, як показало дослідження, страва може бути приготовлена з продуктів не найкращої якості.

У дослідженні брали участь 48 нічого непідозрюючих відвідувачів модного Гонконгського ресторану «Serge et le Phoque». Їх попросили спробувати два варіанти однієї і тієї ж страви: різотто з шафраном, лакриці і лаймом.

Перший варіант страви був приготовлений з домашнього курячого бульйону, а порція до моменту приходу гостей вже стояла на столі. Поруч з нею розташовувалася табличка з назвою страви та інгредієнтами.

Другий же варіант був приготовлений з супового набору, купленого в магазині, а порція була піднесена гостям шеф-кухарем Шарлем Пеллетьє. Він розповів про «невеликі зміни» в рецепті другої страви, про її інгредієнти і закінчив свою розповідь кількома формальними фразами про щасливі спогади з дитинства.

Коли ж клієнтів запитали, яке блюдо їм сподобалося більше, переважна більшість учасників (77%) воліли порцію, подану їм особисто шеф-кухарем Пеллетьє (який, як з’ясувалося, зовсім не шеф-кухар, а співвласник ресторану). Гості визнали, що перше блюдо, приготоване з домашнього бульйону, поступається другому за кількома показниками: якість, смак, запах, сервіровка, і навіть розмір (хоча він був однаковий).

Коли ми запитали засновницю компанії «CаtchOn» Кейтлін Фелісіано-Чон, що вона думає про результати дослідження, вона відповіла, що споживачам більше подобаються страви «з передісторією» тому що зараз суспільство більш освічене, ніж коли-небудь.

«Ми фотографуємо їжу перед тим, як її з’їсти, експериментуємо на кухні, ведемо кулінарні блоги, самі готуємо варення та джеми, – пише вона в листі, – ми не лише втамовує голод за допомогою їжі, але і отримуємо задоволення від емоцій, які вона викликає. Знання про те, хто приготував страву, і чим він керувався в процесі приготування, заспокоює нас на підсвідомому рівні».

Компанія «CatchOn» представила результати даного дослідження, закликаючи шеф-кухарів бути більш товариськими, якщо вони хочуть, щоб їх ресторан процвітав. Ресторатори ж, як представники бренду, повинні вміти розповісти історію про кожне своє блюдо. Що ж стосується відвідувачів, то їм не варто сильно довіряти подібним історіям.

Додати коментар: