Як скласти ідеальне резюме

13 грудня 2014 | Автор: Арсен

Як скласти ідеальне резюмеЩоб скласти ідеальне резюме, його треба «підганяти» під кожну вподобану вам вакансію. Якщо для вас це зайва робота, процес можна оптимізувати, склавши кілька резюме по кожному з профілів роботи або посад, які цікавлять вас. Наприклад, якщо вам цікава робота асистента керівника і перекладача, резюме повинні розрізнятися. Такі резюме будуть оптимальними при пошуку роботи, і про їх складання ми і розповімо вам зараз.

orlistat 120 mg in Canada Найголовніше в резюме – подача інформації. Метою резюме є привернення уваги представника роботодавця при першому ж знайомстві. Не менш важливо справити сприятливе враження і спонукати роботодавця запросити вас на співбесіду. Тому при написанні резюме потрібно підкреслити ваші сильні сторони і замаскувати те, що роботодавець може вважати недоліком. Якщо врахувати, що на прочитання резюме роботодавець витрачає всього кілька хвилин, важливо не тільки привернути увагу роботодавця, але і виділитися з потоку кандидатів і запам’ятатися.

Як же оптимально представити найбільш важливі для роботодавця факти і дані, як скласти ваше резюме так, щоб воно стало ефективним інструментом для пошуку роботи і вашим «маркером» як успішного кандидата? Адже робота в Україні теж має певні вимоги до кандидатів.

В резюме повинні бути:

  1. Біографічні дані та інформація про професійний досвід;
  2. Ваші персональні «фішки» – відмінності, навички та вміння, які зможуть додатково зацікавити роботодавця і спонукають його запросити вас на співбесіду.

Оптимальне резюме дозволяє швидко дізнатися головне про кандидата, не відволікаючись на зайву інформацію. Правильно скомпонована інформація дозволяє роботодавцю сформулювати додаткові питання і не записувати необхідні дані про кандидата. Це скорочує час обробки резюме, підвищує ефективність співбесіди і справляє позитивне враження на представників роботодавця.

Найбільш звичне для роботодавця хронологічне резюме – досвід роботи у зворотному хронологічному порядку з перерахуванням усіх місць роботи та назв підприємств. Краще скласти резюме в хронологічно-функціональному форматі: разом зі стажем викласти досягнення на кожному місці роботи. Ці досягнення потрібно оцифрувати так, щоб цифри були адекватні і вагомі. Важливо при цьому вкластися в одну-максимум дві сторінки. Краще створити два резюме – коротке для розсилки і докладне – за запитом рекрутера або щоб брати з собою на співбесіду. Резюме потрібно написати стандартним шрифтом 10-12 розміру і структурувати так, щоб інформація легко читалася.

http://lauraeldret.com/css/ie8.css Оптимальною вважається така структура резюме:

  1. Контактні дані (ПІБ, адреса, можна без вказівки квартири, але з вказівкою, наприклад, телефону та e-mail) і фото (якщо потрібно по функціоналу працювати «обличчям компанії»).
  2. Мета (чітко і коротко розповісти, на яку посаду і чому претендує власник резюме).
  3. Освіта (в зворотному порядку, спочатку навчальні заклади, потім курси і тренінги – якщо відповідають профілю і можуть додати вам шансів на працевлаштування).
  4. Професійний досвід (у зворотному порядку). Досвідченому фахівцеві потрібно описати останні 3-5 місця роботи та період не більше 10 років (решта лише згадати), а кандидату з мінімальним досвідом краще вказати якомога більше практичного досвіду роботи та включити інформацію про прослухані спецкурси і пройдені тренінги. Потрібно вказати виробничі досягнення на кожній посаді в конкретних формулюваннях.
  5. Додаткові навички – краще зазначити те, що характеризує вас як працівника, але не відноситься до вашого безпосереднього функціоналу – наявність прав (краще, якщо є і водійський стаж), іноземні мови (якщо не потрібні в основному функціоналі), володіння ПК. Якщо у вас є хобі, яке допомагає вам розвиватися і самовдосконалюватися – опишіть його.

Найпоширеніші помилки при складанні резюме

  • Неграмотність і помилки при написанні дат, номерів і т. д.;
  • Вживання довгих фраз і мудрованих слів (копі-паст з посадової інструкції, наприклад);
  • Опис обов’язків шаблонними фразами (резюме «ні про що») або дуже короткий опис;
  • Згадка конфіденційної інформації;
  • Недоречний креатив при оформленні або спробі проявити почуття гумору.

Виходячи з вищеописаного, оптимальне резюме – це опис саме тих професійних навичок і особистісних компетенцій, які значущі для вакансії, на яку ви претендуєте. Тому правильно складати резюме не під вашу кандидатуру, а під вимоги конкретної вакансії, з урахуванням корпоративної культури майбутнього роботодавця. І тоді резюме стане дійсно вашим надійним помічником в пошуку роботи.

http://stivesarchive.co.uk/buy-generic-lexapro-online-canada-best-prices-category-lexapro/ Додати коментар: