Австралійські вчені з дослідницького інституту CSIRO заявили, що щоденне споживання яблук істотно продовжує життя людини! До такого твердження вони прийшли завдяки проведеному дослідженню, яке тривало цілих 10 років.
Виявилося, що яблука містять корисні речовини, а саме поліфеноли. Завдяки своїм властивостям, усі корисні речовини, що входять до складу яблук, можуть вберегти людину від багатьох хвороб – це діабет, алергія, та багато інших, вважає професор Менні Нокса.
Якщо з’їдати хоча б по три яблука на день, то можна істотно збільшити тривалість свого життя.
Фото: livejournal.com
Якщо вам сподобалася ця стаття, cikave.org.ua!