Daily Telegraph в одному зі своїх видань опублікувало статтю, в якій були описані результати одного з експериментів, який проводив Орегонський інститут. Питання, яке поставили перед собою вчені, виглядало таким чином: – «Чи можна схуднути за допомогою однієї дієти?».
Для того, щоб з’ясувати це, експеримент вирішили провести на вісімнадцятьох мавпах. Спершу, всіх приматів перевели на висококалорійну (тобто жирну) їжу, і годували їх так протягом місяця, внаслідок чого вони помітно набрали вагу. Після цього їх раціон знову змінили, і знизили рівень калорійності на 30%, сподіваючись на те, що мавпи почнуть втрачати вагу. Але, в результаті було відмічено, що вага залишається незмінною, а зменшується тільки фізична активність приматів. Для того, щоб розставити всі крапки над і, трьох приматів з цієї групи годували так само, як і решту, але одну годину на день вони проводили на біговій доріжці.
По закінченні місяця, мавпи, які не піддавалися фізичному навантаженню, не змінили свою вагу, а тільки ще більше зменшили свою фізичну активність, у той час, як тестова група з трьох приматів істотно схудла.
На основі таких даних, учені зробили остаточний висновок про те, що просто дієта, не підкріплена жодними фізичними навантаженнями не здатна вплинути на зміни ваги, а тільки зменшує активність організму.
Фото: vsenovoe.info
___________
Будьте всегда на связи со своими друзьями или деловыми партнерами благодаря мобильной аськи. Можно лекго получить icq для телефона бесплатно. А для требовательных пользователей есть возможность самостоятельно собрать ICQ.