Загрузка...
Вчені з’ясували, яке головне призначення єгипетських пірамід 12 квітня 2016 | Автор: Арсен

Археологи з’ясували, що деякі єгипетські піраміди є лише верхівками величезних споруд. читати далі

Рубрика: Древність
Щастя все-таки можна купити за гроші 11 квітня 2016 | Автор: Арсен

Дослідження проводилося спільно з відділеннями міжнародних банків, що базуються у Великобританії. читати далі Рубрика: Суспільство Астробіологи розповіли, де шукати сліди життя на Марсі 10 квітня 2016 | Автор: Арсен читати далі

Рубрика: Космос Після 25 років люди рідше знаходять друзів, але частіше втрачають 8 квітня 2016 Автор: Арсен

Вчені встановили, що після 25 років люди рідше знаходять друзів, але частіше їх втрачають. Саме у цей вік соціальний тиск на людину збільшується, людина не може приділяти друзям стільки часу, як раніше, що призводить до їх втрати. Вчені прийшли до цікавого висновку – коли людина досягає 25-річного віку, то її друзі поступово зменшуються в кількості, а нові з’являються набагато рідше. Причому винні в цьому стають не моральні якості, а банальний брак особистого часу. читати далі Рубрика: Суспільство НАСА: до Землі наближаються вісім небезпечних об’єктів 7 квітня 2016 | Автор: Арсен Експерти американського космічного агентства НАСА підвели підсумки роботи місії NEOWISE, метою якої було вивчення навколоземних тіл.

Дослідники стверджують, що на даний момент виявлено вісім потенційно небезпечних об’єктів, які прямують у бік Землі.

читати далі Рубрика: Космос Генетики спростували міф про частоту подружніх зрад 7 квітня 2016 | Автор: Арсен

Огляд досліджень останніх років в черговий раз спростовує поширений міф про те, ніби кожен десятий батько виховує дитину, зачату від іншого чоловіка. Частота таких випадків вже століття не перевищує 0,01, змушуючи сумніватися в уявленнях про еволюційну вигоду подружніх зрад. Стаття опублікована в журналі Trends in Ecology & Evolution.

У популярній літературі та у ЗМІ часто згадується, що близько 10 відсотків батьків, самі того не підозрюючи, виховують дитину, зачату їх подругами від інших чоловіків. читати далі Рубрика: Суспільство
Інопланетяни маскують від людей свої планети 2 квітня 2016 | Автор: Арсен

Дослідники вважають, що прибульці з космосу навряд чи захотіли б розкривати таємницю про своє місцезнаходження. Щоб сховати планети від телескопів, інопланетянам необхідна потужна лазерна установка. читати далі

Рубрика: Гіпотези, відкриття Якщо хочете довго жити, забудьте про ці продукти харчування 31 березня 2016 | Автор: Арсен

У більшості випадків дієтологи озвучують свої рекомендації в частині продуктів, які людині слід включати в раціон для здорового довголіття. Разом з тим деякі експерти вважають, що набагато важливіший список продуктів, які слід виключити з меню. читати далі

Рубрика: Медицина Коли підуть під воду Нью-Йорк і Лондон? 30 березня 2016 Автор: Арсен

читати далі Рубрика: Стандартна Експерти з’ясували, наскільки дурні блондинки 24 березня 2016 Автор: Арсен

Фахівці вже давно намагаються підтвердити або спростувати поширену думку про те, що всі блондинки дурні. В рамках дослідження експерт Джей Загорскі з університету Огайо порівняв жінок з різним кольором волосся. Аналіз полягав в оцінці успішності блондинок, брюнеток і рудих жінок. Результати виявилися непередбачуваними.

читати далі
Рубрика: Суспільство Сторінка 1 з 192 1 2 3 ... Остання »

Цікаві факти, цікаво про цікаве
Наш сайт - один із небагатьох якісних інформаційних україномовних джерел в глобальній мережі. Тематика сайту була вибрана не випадково, адже всі наші автори дуже полюбляють віднаходити, дізнаватися та ділитися різними цікавинками, які відбуваються на Землі.

Якщо ви не знайшли певний матеріал на нашому сайті, та хочете повідомити про цікавий факт або подію, пишіть нам в зворотній зв'язок. Протягом 12-24 годин ви отримаєте відповідь.
Залишайтеся на сайті "Цікаво про цікаве"!
Новини

Цікаве | При копіюванні матеріалів сайту активне гіперпосилання обов'язкове!