Створена система штучного інтелекту, що здатна самостійно складати інтерактивні сюжети

8 вересня 2015 | Автор: Арсен

http://sergiobelletini.com/bix96cg/ethtnike/0854733/hnij8b.hot система штучного інтелектуГравці, які захоплюються пригодницькими іграми в так званих “відкритих світах”, можуть сказати, що їх приваблює, в першу чергу, свобода вибору в діях і в напрямку блукань по просторах цих світів. Такі ігри, як “Fallout” і “Elder Scrolls” здатні забезпечувати сотні годин ігрового часу і тисячі окремих “історичних” ниток. За всім цим криються роки розробок, витрачені на створення всіх можливих сценаріїв розвитку подій і на з’єднання всіх цих сценаріїв в одну гігантську інтерактивну “мозаїку”. Але що, якщо все це можна було б перекласти на плечі системи штучного інтелекту?

buy modafinil online uk cheap Все вищесказане є основою ідеї нової системи, яка комбінує штучний інтелект і методи збору інформації з усіх доступних джерел для того, щоб створити сюжети для інтерактивних “історій”. Ця система, розроблена фахівцями Технологічного інституту Джорджії, отримала назву Scheherazade IF (Interactive Fiction) в честь арабської цариці і оповідачки “Тисячі і однієї ночі”.

Система Scheherazade IF збирає всю доступну інформацію на задану їй тему і за допомогою спеціалізованих алгоритмів відбирає найбільш значущі елементи майбутньої історії, одночасно укладаючи їх. Поки ця система працює чудово, ґрунтуючись на повідомленнях та інформації, написаних прихильниками тієї або іншої комп’ютерної гри, шанувальниками певного письменника або літературного жанру.

“Наша відкрита інтерактивна система вивчає всі моделі певного жанру, використовуючи в якості джерела інформації інформацію з спільнот найбільш обізнаних шанувальників цього жанру. Це дозволяє системі вивчити всі варіанти послідовності розвитку подій і виконання дій учасниками цих подій”, – розповідає Марк Рідл, провідний дослідник, який представляв нову систему на конференції, яка проходила у Пасифік-Гроуве, Каліфорнія.

Для перевірки роботи системи Scheherazade IF дослідники набрали три групи добровольців, яким було запропоновано скласти сюжет “у власному стилі” на тему пограбування банку і т. п. Система Scheherazade використовувалася для переробки та впорядкування сюжетів, створених іншими спеціальними програмами, і для складання своїх власних сюжетів.

Результати порівняння результатів роботи системи штучного інтелекту та людей були рівні по більшості основних показників, таких, як послідовність, сприйняття історії в цілому і задоволеність кінцевим результатом.

go to site Додати коментар: