За словами вчених, пара чашок кави на день можуть допомогти деяким пацієнтам із серцевим нападом і уникнути серйозних проблем.
Відкриття, м’яко кажучи, дещо дивне, враховуючи факт того, що міцна кава може викликати «тріпотання» серцевого м’язу. І це тільки підкреслює її комплексну та складну дію на організм людини.
Дослідження 374 пацієнтів, у яких був серцевий напад або інший випадок гострої коронарної недостатності, показало, що за умови нормального кров’яного тиску, випиваючи 1-2 чашки кави на день ви зменшуєте аж на 88% шанси виникнення стану, за якого серце буде не в змозі ефективно прокачувати кров.
Однак, подібний захисний ефект не спостерігався у пацієнтів із високим кров’яним тиском, - коли кава була напряму пов’язана із підвищеною вірогідністю збільшення розміру лівого шлуночка.
«Кава містить у собі декілька біологічно-активних компонентів, які можуть впливати на серцево-судинну систему позитивно або негативно,» - каже дослідниця Христина-Марія Кесторіні.
«Світла» сторона кави полягає у наступному. Вона є багатим джерелом хлорогенової кислоти та антиоксидантів, які, на думку вчених, захищають організм, але дія ця у хворих на гіпертензію абсолютно нівелюється патологічним її ефектом на кров’яний тиск.
Дослідження було представлене командою Університету Харокопіо (Harokopio) та лікарнею Hippokration, що у Афінах (Греція) перед Європейською Кардіологічною Спільнотою на зустрічі у Празі.
За матеріалами nlm.nih.gov.
________________
Каждому человеку нужна работа, которую он любит делать. Найти работу сегодня трудно, но можно даже в интернете.
